
Adam Ventura
Adam Ventura, MS, BCBA, este un lider de pionier în integrarea inteligenței artificiale și a științei comportamentului. În calitate de fondator și CEO al Intraverbal AI, Adam se concentrează în prezent pe valorificarea inteligenței artificiale pentru a transforma domeniul analizei aplicate a comportamentului (ABA), asigurându-se că informațiile bazate pe date și instrumentele inovatoare sunt accesibile pentru analiștii comportamentali. Absolvent al Universității Internaționale din Florida (FIU) și profesor adjunct, el combină expertiza academică cu tehnologia de ultimă oră. De asemenea, Adam este cofondator al Asociației pentru analiza comportamentală din Miami, promovând conducerea și creșterea comunității ABA. Obiectivele sale antreprenoriale includ să calitatea sa de președinte al Bueno Ventures, Inc., unde conduce inițiative globale care vizează crearea de întreprinderi durabile, axate pe comportament. Anterior, a fondat și extins World Evolve, Inc., furnizor multi-statal de servicii ABA, din care a plecat în 2018. Autor consacrat, Adam a contribuit în mod semnificativ la literatura privind practicile etice și leadershipul în analiza comportamentală, concentrându-se în prezent pe rolul transformator al AI în domeniu.
Presentation at the ABA International Conference 2025
DE LA ARTIFICIALĂ LA AUGMENTATĂ: Redefinirea educației prin includerea științei comportamentului şi asistenței inteligente
Imaginați-vă o sală de clasă în care călătoria fiecărui elev este ghidată individual, decizia fiecărui profesor se bazează pe date și fiecare moment educațional este îmbogățit de feedback imediat și semnificativ. Acesta nu este un vis îndepărtat. Inteligența artificială (AI), tehnologia menită să îmbunătățească şi nu să înlocuiască înțelegerea umană, face posibile astfel de săli de clasă. În această discuție, vom discuta despre modul în care această abordare diferă de inteligența artificială tradițională, care funcționează adesea independent, și ne vom concentra în schimb asupra modului în care inteligența augmentată amplifică expertiza educatorului. Vom explora modul în care instruirea personalizată, asistată de inteligență artificială, evoluția rolurilor de instructor și luarea deciziilor bazate pe date, înrădăcinate în principiile științei comportamentului, sunt gata să remodeleze peisajul educațional pentru profesorii şi directori de școli și cursanții pe care îi deservesc.
Vom începe prin a examina apariția instruirii personalizate susținute de inteligența augmentată. Aceste sisteme adaptează continuu sarcinile, ritmul și materialele educaționale pe baza datelor de performanță ale fiecărui student, consolidând abilitățile cheie și îmbunătățind implicarea acestora. În continuare, vom lua în considerare modul în care rolurile de instructor evoluează, de la furnizarea de conținut până la valorificarea cu pricepere a datelor și a informațiilor. Prin interpretarea fluxurilor continue de analize, profesorii își pot ajusta strategiile în timp real, asigurându-se că deciziile de la clasă sunt bazate pe dovezi și sunt aliniate cu cele mai bune practici din știința comportamentului. În cele din urmă, vom aprofunda puterea de a lua decizii bazate pe date, pe măsură ce administratorii și educatorii vor valorifica aceste instrumente pentru a perfecționa planurile de învățământ și metodele de instruire, ceea ce va duce la medii de învățare mai dinamice și receptive.
Prin integrarea lecțiilor fundamentale ale științei comportamentului cu capacitățile de perspectivă ale inteligenței augmentate, această discuție le va da posibilitatea educatorilor să creeze săli de clasă adaptate și eficiente. Pe măsură ce pășim în această nouă eră, veți dobândi perspectiva și instrumentele de ghidare a cursanților spre succes, cu mai multă precizie și într-o manieră semnificativă. Aceasta este oportunitatea voastră de a contribui la modelarea unui viitor în care expertiza umană și asistența inteligentă se unesc într-o experiență care redefinește ceea ce înseamnă a învăța și a preda.
Obiectivele prezentării
- Diferențiere: Până la sfârșitul prezentării, participanții vor putea identifica cel puțin două diferențe cheie între inteligența artificială și inteligența augmentată în contextul predării la clasă.
- Aplicarea datelor: După sesiune, participanții vor putea descrie o metodă de utilizare a datelor generate de inteligența augmentată pentru a ajusta strategiile de predare în timp real, sporind astfel implicarea studenților și rezultatele învățării.
- Planificarea implementării: La încheierea discuției, participanții vor putea formula un scurt plan de acțiune care subliniază modul în care vor încorpora instrumentele de inteligență augmentată în practicile lor actuale sau viitoare de instruire pentru a sprijini experiențele de învățare personalizate și eficiente..