În curs de acutalizare. Pentru a afla noutatile aboneaza-te la newsletter.

8.30 – 9.15 Primirea participanților

9.15 – 9.30

Planul national pentru autism 2020-2022 – Oana Elena Pintilei – Secretar de stat in cadrul Secretariatului General al Guvernului, Presedinte al „Comitetul pentru elaborarea Planului national pentru autism pentru perioada 2020-2022”.

9.30 – 11.00

Dezvoltarea și identificarea abilitaților necesare în cazul adulților cu TSA. Maturitatea începe odată cu perioada preșcolara Dr. Peter Gherhardt

11.00 – 11.15 Pauză

11.15 – 13.00

Analiza aplicata a comportamentului in cazul adultilor cu TSA – Dr. Peter Gerhardt

13.00 – 14.00 Pauza de masă

14.00 – 15.45

Controlul impulsiv, perfectionismul si controlul aversivRobert C. Mellon, Ph.D., BCBA, Professor, Director, Laboratory of Experimental and Applied Behavior Analysis, Department of Psychology Panteion University of Social and Political Sciences

15.45 – 16.00 Pauză

16.00 – 17.45

SALA 1

Platforma EduABAEvaluarea si monitorizarea progresului copilului Psiholog Anca Dumitrescu, BCBA, Psiholog Adriana Balsanu, Psiholog Violeta Mihalascu

Intarirea non contingenta (NCR) – Imbunatatirea calitatii vietii cu filme si bomboane Psih. Corina Popescu si Psih. Viorica Ciolac, BCBA

SALA 2

Rutina de dimineata in cazul copiilor cu TSAPsih. Camelia State, BCBA

Autostimularile: ce putem sa facem, in privinta lor? Alexandra Comarniceanu, BCBA

9.00 – 10.45

Promovarea generalizării si menținerii schimbării comportamentale, Partea I: Principii si concepte introductive William Heward Ed. D, BCBA, Profesor Emerit Universitatea Ohio, SUA

INTRARE CADRE DIDACTICE

10.45 – 11.00 Pauză

11.00 – 13.00

SALA 1

Promovarea generalizării si menținerii schimbării comportamentului, Partea II: strategii si tehnici William Heward, Ed. D, BCBA, Profesor Emerit Universitatea Ohio, SUA

INTRARE CADRE DIDACTICE

SALA 2

Hiperactivitatea si Anorexia – perspective si modele de inductie din laboratorRicardo Pellón, BCBA, Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), Madrid, Spain

13.00 – 14.00 Pauza de masa

14.00 – 15.45

Professionalism in behavior analysisWilliam Eduards, MS, BCBA, Director, Center for Behavior Analysis. Youth Learning Institute | Clemson University

Daniela Bololoi – Rețeaua TSA- un puzzle care depinde de noi sa fie facut sau care poate fi facut.

15.45 – 16.00 Pauză

16.00 – 17.45

Standarde in analiza aplicata a comportamentului in Romania:

Standarde in centrele de terapie ABA din Romania  – Anca Dumitrescu, MS, BCBA, Presedinte Autism Voice

Importanta trainingului familiei in interventia ABA – Alina Bobarnac, BCBA, Damian Nedescu, Consilier

9.00 – 11.00

SALA 1

Ghid de diagnostic si interventie in tulburarile de neurodezvoltare Dr. Ramona Octaviana Gheorghe, Medic primar psihiatrie pediatrica, Dr. Anca Diana Oros, Medic specialist psihiatrie pediatrica

Rolul de fundraiser pentru copilul meuNicoleta Orlea, Fundraising Manager

SALA 2

Importanta psihoterapiei dupa incheierea procesului terapeutic ABA Ana Bogdan, Coordonator, Andreea Cosmaciuc, Psihoterapeut

Dezvoltarea emotionala a copilului cu Tulburare de spectru autist Psih. Irina Isar

Stimularea independentei si diminuarea comportamentelor neadecvate la copii cu TSA prin programarea de activitati Psihoterapeut Ionela Ferucă, Psihoterapeut Elena Nicolae

SALA 3

Terapia miofuncțională în logopedie – Psiholog Logoped Amalia Lupu, Psiholog Logoped Anne-Marie Hoțoiu

Cresterea numarului de actiuni pe joc – abilitate esentiala pentru dezvoltarea limbajuluiAna Hodea, Coordonator DAAL, Diana Alexandrascu, Coordonator DAAL

Importanța percepției auditive în dezvoltarea limbajuluiTehnici pentru antrenarea percepției auditiveLaura Radu, Psiholog Help Autism

11.00 – 11.15 Pauză

11.15 – 13.15 Sesiunea 2

SALA 1

Rolul dezvoltarii personale in mentinerea echilibrului emotional al terapeutului ABAPsihoterapeut Daniela Peristeri si Psihoterapeut Razvan Peristeri

Durata ingrijirii ca moderator al relației dintre stres și rezilienta Psih. Claudia Iacob si Psih. Daniel Cojocaru

SALA 2

Trusa de prim ajutor a parintelui in relatie cu copilul: comportamente – cheie si comportamente pivot – Psiholog Adriana Pricob

Analiza aplicata a comportamentului in Romania – perceptia asupra procesului terapeuticPsih, Ioana Budau si Psih. Roxana Timofte

SALA 3

Rolul analizei comportamentale applicate in preventia bullynguluiAndreea Matauan BCBA, Iulia Lazarean BCBA

Cresterea comportamentelor pozitive prin SIPsih. Alexandrina Lucanu, Psih. Loredana Dragoman

13.15 – 14.15 Pauză

14.15 – 16.00 Sesiunea 3

SALA 1

Motivatia: cheia invatarii limbajului la copiii cu autismPsih. Georgiana Trancau

Extinderea abilitatilor predate in sesiunile individuale, in situatii firesti de joc si autonomie personala Ana Turtureanu, BCaBA si Mihaela Grigoroiu, Psiholog

De la cuvant la propozitieSerban Elena Maria si Nastase Andreea

SALA 2

Intolerantele alimentare si alergiile la copiii cu autism Lacramioara Petre, Dr, antropolog, Gabriela David, MD, medic primar alergolog

Managementul comportamentelor disfunctionale si strategii de accesare a comportamentelor dezirabile la copii cu TSAPsih. Marina Bocai, Psiholog Miriam Ghetea

Cum invatam un copil cu TSA sa ceara informatii folosind tehnica script fadingAnda Băcanu psiholog, logoped, Mirela Bîrsășteanu psiholog, logoped

SALA 3

Ce se poate face cand copilul nu vorbeste?Psih. Daniela Gavankar

Empatia si Comportament Prosocial indus in cazul copiilor de 6 si 7 ani cu ASD (autism spectrum disorder) Psiholog Bran Andreea Maria

Integrarea copiilor cu autism – exemple de bune practiceMihaila Lizetta si Tanase Alina, Profesori itineranti la Scoala Gimn. Speciala „Sfantul Nicolae”, București