În curs de acutalizare. Pentru a afla noutatile aboneaza-te la newsletter.

8.30 – 9.15 Primirea participanților

9.15 – 11.00

Dezvoltarea și identificarea abilitaților necesare în cazul adulților cu TSA. Maturitatea începe odată cu perioada preșcolara Dr. Peter Gherhardt

11.00 – 11.15 Pauză

11.15 – 13.00

Analiza aplicata a comportamentului in cazul adultilor cu TSA – Dr. Peter Gerhardt

13.00 – 14.00 Pauza de masă

14.00 – 15.45

Controlul impulsiv, perfectionismul si controlul aversiv – Robert C. Mellon, Ph.D., BCBA, Professor, Director, Laboratory of Experimental and Applied Behavior Analysis, Department of Psychology Panteion University of Social and Political Sciences

15.45 – 16.00 Pauză

16.00 – 17.45

SALA 1

Platforma EduABA – Evaluarea si monitorizarea progresului copilului – Psiholog Anca Dumitrescu, BCBA, Psiholog Adriana Balsanu, Psiholog Violeta Mihalascu

Intarirea non contingenta (NCR) – Imbunatatirea calitatii vietii cu filme si bomboanePsih. Corina Popescu si Psih. Viorica Ciolac, BCBA

SALA 2

Rutina de dimineata in cazul copiilor cu TSA – Psih. Camelia State, BCBA

Autostimularile: ce putem sa facem, in privinta lor? – Alexandra Comarniceanu, BCBA

9.00 – 10.45

Promovarea generalizării si menținerii schimbării comportamentale, Partea I: Principii si concepte introductive William Heward Ed. D, BCBA, Profesor Emerit Universitatea Ohio, SUA

INTRARE CADRE DIDACTICE

10.45 – 11.00 Pauză

11.00 – 13.00

SALA 1

Promovarea generalizării si menținerii schimbării comportamentului, Partea II: strategii si tehnici  William Heward, Ed. D, BCBA, Profesor Emerit Universitatea Ohio, SUA

INTRARE CADRE DIDACTICE

SALA 2

Hiperactivitatea si Anorexia – perspective si modele de inductie din laborator – Ricardo Pellón, BCBA, Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED), Madrid, Spain

13.00 – 14.00 Pauza de masa

14.00 – 15.45

Professionalism in behavior analysisWilliam Eduards, MS, BCBA, Director, Center for Behavior Analysis. Youth Learning Institute | Clemson University

Îmbinarea stimulilor pentru a genera manifestări vocale la copiii non-verbali cu autism Smita Awasthi, BCBA, Clinical Director BMI, Founder Trustee ABA India

15.45 – 16.00 Pauză

16.00 – 17.45

Standarde in analiza aplicata a comportamentului in Romania:

Standarde in centrele de terapie ABA din Romania  – Anca Dumitrescu, MS, BCBA, Presedinte Autism Voice

Importanta trainingului familiei in interventia ABA – Alina Bobarnac, BCBA, Damian Nedescu, Consilier

9.00 – 11.00

SALA 1

Ghid de diagnostic si interventie in tulburarile de neurodezvoltare – Dr. Ramona Octaviana Gheorghe, Medic primar psihiatrie pediatrica, Dr. Anca Diana Oros, Medic specialist psihiatrie pediatrica

Rolul de fundraiser pentru copilul meu – Nicoleta Orlea, Fundraising Manager

SALA 2

Importanta psihoterapiei dupa incheierea procesului terapeutic ABA – Ana Bogdan, Coordonator, Andreea Cosmaciuc, Psihoterapeut

Dezvoltarea emotionala a copilului cu Tulburare de spectru autist – Psih. Irina Isar

Stimularea independentei si diminuarea comportamentelor neadecvate la copii cu TSA prin programarea de activitati – Psihoterapeut Ionela Ferucă, Psihoterapeut Elena Nicolae

SALA 3

Terapia miofuncțională în logopedie – Psiholog Logoped Amalia Lupu, Psiholog Logoped Anne-Marie Hoțoiu

Cresterea numarului de actiuni pe joc – abilitate esentiala pentru dezvoltarea limbajului – Ana Hodea, Coordonator DAAL, Diana Alexandrascu, Coordonator DAAL

Importanța percepției auditive în dezvoltarea limbajuluiTehnici pentru antrenarea percepției auditive – Laura Radu, Psiholog Help Autism

11.00 – 11.15 Pauză

11.15 – 13.15 Sesiunea 2

SALA 1

Rolul dezvoltarii personale in mentinerea echilibrului emotional al terapeutului ABA – Psihoterapeut Daniela Peristerii si Psihoterapeut Razvan Peristerii

Durata ingrijirii ca moderator al relației dintre stres și rezilienta – Psih. Claudia Iacob si Psih. Daniel Cojocaru

SALA 2

Trusa de prim ajutor a parintelui in relatie cu copilul: comportamente – cheie si comportamente pivot – Psiholog Adriana Pricob

Analiza aplicata a comportamentului in Romania – perceptia asupra procesului terapeutic – Psih, Ioana Budau si Psih. Roxana Timofte

SALA 3

Rolul analizei comportamentale applicate in preventia bullyngului – Andreea Matauan BCBA, Iulia Lazarean BCBA

Cresterea performantelor pozitive prin SI – Psih. Andreea Panait, Psih. Andreea Dragoman

13.15 – 14.15 Pauză

14.15 – 16.00 Sesiunea 3

SALA 1

Motivatia: cheia invatarii limbajului la copiii cu autism – Psih. Georgiana Trancau

De la cuvant la propozitie – Serban Elena Maria si Nastase Andreea

SALA 2

Intolerantele alimentare si alergiile la copiii cu autism – Lacramioara Petre, Dr, antropolog, Gabriela David, MD, medic primar alergolog

Managementul comportamentelor disfunctionale si strategii de accesare a comportamentelor dezirabile la copii cu TSA – Psih. Marina Bocai, Psiholog Miriam Ghetea

Extinderea abilitatilor predate in sesiunile individuale, in situatii firesti de joc si autonomie personala – Ana Turtureanu, BCaBA si Mihaela Grigoroiu, Psiholog

SALA 3

Ce se poate face cand copilul nu vorbeste? – Psih. Daniela Gavankar

Empatia si Comportament Prosocial indus in cazul copiilor de 6 si 7 ani cu ASD (autism spectrum disorder) – Psiholog Bran Andreea Maria