William L. Heward, Ed.D., BCBA-D, este Profesor Emerit în cadrul Colegiului de Educație și Ecologie Umană de la Universitatea din Ohio. A predat la universități din Brazilia, Japonia, Portugalia și Singapore și a susținut conferințe și workshop-uri în alte 22 de țări. A fost Președinte și membru al Asociației pentru Analiza Comportamentală Internațională și este co-autorul cărților ” Applied Behavior Analysis ” (ediția a III-a, Pearson, 2020) și ” Exceptional Children: An Introduction to Special Education” (ediția a XII-a, Pearson, 2022). Premiile care recunosc contribuțiile în domeniul educației și analizei comportamentale includ Premiul Fred S. Keller pentru Educație Comportamentală din partea Diviziei 25 a Asociației Americane de Psihologie, Premiul Ellen P. Reese pentru Comunicarea Conceptelor Comportamentale din partea Centrului Cambridge pentru Studii Comportamentale și Premiul „Distinguished Psychology Department Alumnus” de la Universitatea Western Michigan.
Sumar temă Conferința Internațională ABA:
Această prezentare este susținută în limba engleză.
Anul viitor este acum
Abstract: La conferința din acest an, William Heward va explora rolul schimbărilor comportamentale semnificative și va sugera acțiuni pe care analiștii comportamentali, educatorii și părinții le pot pune în aplicare pentru a se asigura că munca lor se traduce în creșterea calității vieții copiilor pe care îi sprijină. Timpul trece, iar toți cei implicați – analistul comportamental, educatorul, părinții și copilul – au timp și resurse limitate pentru a putea contribui. Calea cea mai pragmatică și etică implică orientarea resurselor doar asupra oportunităților de învățare care îi pot aduce beneficii optime copilului.